یکصد و سی و نهمین جلسه رسمی عادی شورای اسلامی شهرحسن آباد ساعت 14 روز شنبه مورخ 1404/1/23 با نام و ياد خدا و تلاوت آیاتی چند ازکلام ا... مجید آغاز گردید . به دنبال آن ، مصوباتی بدین شرح ازتصویب اعضای شورا گذشت : 

مسئول محترم مالی شورا طی نامه مورخ 1404/1/16 به پیوست 4 جلد تفریغ بودجه پیشنهادی سال 1403 شورا به مبلغ 7.170.000.000 ريال را جهت بررسی و تصویب ارسال نموده اند که پس از تبادل نظر ، تفریغ بودجه پیشنهادی شورا مورد تصویب قرار گرفت .

شهردار محترم طی نامه شماره 1404/683 مورخ 1404/1/23 اعلام نموده اند اجاره مغازه های شهرداری در پاساژ المهدی طی 2مرحله درسامانه ستاد به مزایده گذاشته شد وشرکت کننده ای نداشت . در حال حاضر محمدمهدی سلیمی مغازه شماره 12 ،ابراهیم ابوالحسنی مغازه شماره 3 و نسیم سرافرازیان مغازه شماره 2 راطبق نظر کارشناس رسمی با اجاره ماهیانه 20 میلیون ریال بابت هر یک از مغازه ها متقاضی اجاره هستند که در نظر است نسبت به اجاره به مشارالیهم از طریق ترک تشریفات مناقصه برای مدت یکسال اقدام گردد که به تصویب شورا رسید .

شهردار محترم طی نامه شماره 1404/681 مورخ 1404/1/23 اعلام نموده اند سال گذشته امور خدمات شهری ، رفت و روب و ... برای مدت یکسال به سازمان همیاری شهرداریهای استان تهران واگذار و مبلغ 320 میلیارد ریال در سال گذشته تثبیت و پرداخت شد . در حال حاضر در نظر است با توجه به ضریب افزایش حقوق ، الباقی اعتبار مورد نیاز تا سقف 200 میلیارد ریال از ردیف 120207 بودجه سالجاری و در قالب متمم قرارداد به سقف قرارداد اضافه گردد و خواستار مجوز مربوطه شده اند که به تصویب شورا رسید .

شهردارمحترم طی نامه شماره 1404/682 مورخ 1404/1/23 تصویر فاکتور هزینه های غذا و ظروف یکبار مصرف مربوط به فرمانداری ویژه شهرستان ری را ارسال و خواستار مجوز پرداخت مبلغ 2 میلیارد ریال از ردیف 150208 بودجه سالجاری در این خصوص شده اند که پس از تبادل نظر درخواست فوق به تصویب شورا رسید.

شهردارمحترم طی نامه شماره 1404/351 مورخ 1404/1/18 پنج برگ لیست پروژه های عمرانی شهرداری در سالجاری مشتمل به نام پروژه ، اعتبار مصوب ، نحوه اجرا و ... با مبلغ کل 2.960.000.000.000 ريال (اجرا از طریق مناقصه عمومی / استعلام بها ) را جهت بررسی و صدور مجوز ارسال نموده اند که پس از تبادل نظر و با عنایت به تصویب پروژه ها در بودجه مصوب 1404، درخواست فوق ضمن رعایت آئین نامه مالی و معاملات شهرداری به تصویب شورا رسید .

شهردارمحترم طی نامه شماره 1403/21304 مورخ 1403/12/23 صورتجلسه تغییر کاربری ملک متعلق به اداره اطلاعات به مساحت حدود 4993 متر مربع واقع در بلوار امام خمینی (ره) ، جنب کلانتری ، پلاک ثبتی 887/12 از کاربری اداری انتظامی به کاربری تجاری اداری خدماتی را ارسال و خواستار مجوز مربوطه جهت طرح موضوع در کمیسیون ماده 5 استان شده اند که پس از تبادل نظر طرح موضوع در کمیسیون ماده 5 استان ، حسب ضوابط و مقررات مربوطه به تصویب شورا رسید .